جواب ایکر کاسیاس در مقابل گفته های مورینیو

جواب ایکر کاسیاس در مقابل گفته های مورینیو




 

 


جواب ایکر کاسیاس در مقابل گفته های مورینیو


تاریخ : یکشنبه ،
23 مهر 1391

کاپيتان رئال مادريد در صفحه اينترنتي خود به اتهاماتي که اخيرا به او نسبت داده شد، پاسخ داد.


ايکر کاسياس در اين چند سالي که در ترکيب رئال مادريد به ميدان رفته است، نمايش خيره کننده‌اي داشته است و همواره از دلايل اصلي موفقيت اين تيم بوده است.

ايکر که حالا به بازيکني محبوب در سانتياگو برنابئو تبديل شده است و براي سفيدپوشان پايتخت اسپانيا علاوه بر کاپيتان يک نماد به شمار مي‌آيد، امسال حاشيه‌هاي زيادي برايش به وجود آمده است. با اين حال او سکوت کرد تا اينکه امروز سرانجام در صفحه اجتماعي خود به سخن آمد و به اتهامات اخيري که به او نسبت داده شد، پاسخ داد.

کاپيتان محبوب سانتياگو برنابئو نوشت: در چند ماه اخير علي‌رغم ميل باطني‌ام وارد بسياري از قضايا شدم که هيچ ربطي به هم نداشتند. الان زمان آن فرا رسيده است که پاسخ دهم. اول اينکه درباره خوشحالي نکردن پس از گل کريستيانو رونالدو در دقايق پاياني مقابل منچسترسيتي صحبت کنم. من پس از گل کريس خوشحالي نکردم چرا که در آن لحظه از گلي که دريافت کرده بودم، ناراحت بودم. همه مي‌دانند که من پس از باز شدن دروازه‌ام بسيار ناراحت مي‌شوم و نوعي احساس سردرد پيدا مي‌کنم. اگر در آن روز از رونالدو حمايت نکردم بايد بگويم که من از دوستداران بازي کريس هستم.

وي افزود: بعضي آمدند و من را تشبيه به گنجشکي کردند که اخبار تيم را به بيرون درز مي‌دهد. بايد در جواب اين افراد بگويم که من 13 سال است که در تيم بزرگي چون رئال مادريد بازي مي‌کنم. معتقدم که چنين سخناني اصلا عاقلانه نيست. تمام روزنامه‌هاي ورزشي را به خوبي مي‌شناسم. کسي که در مورد من چنين سخناني را بر زبان راند تنها قصد سوء استفاده را داشته است.

کاپيتان تيم ملي فوتبال اسپانيا افزود: در مورد مورينيو هم بايد بگويم اگر شخصي وجود داشته باشد که بيشتر از همه براي او احترام قائل شوم،مربي‌ است که تيم را دوباره به روند پيروزي‌ها و موفقيت‌ها بازگرداند. اميدوارم همه چيز به صورت خوب پيش برود. اين همان چيزي است که من مي‌خواهم.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل